Mijn account en inschrijvingen

Je gaat naar de home pagina van onze website en dan klik je op ‘mijn account’ rechts bovenaan de pagina.
Vervolgens typ je je e-mailadres in waarmee je je kind(eren) al eens hebt ingeschreven en klik je op ‘login’.
Onze website zal je een mail versturen met een autologin link in.  Klik op deze link en je bent meteen ingelogd!
Je hoeft geen wachtwoord meer te onthouden!

TIP: Je kan de link gewoon opslaan in je favorieten, zo hoef je niet elke keer een nieuwe e-mail aan te vragen.

BELANGRIJK: Als je je kind(eren) nog nooit hebt ingeschreven heb je nog geen account en kan je ook niet inloggen.
Schrijf je kind(eren) eerst in en dan maakt onze website automatisch een account voor je aan.

Een kamp kan enkel geboekt worden via onze website. In het hoofdmenu klik je op de knop ‘activiteiten’.
Vervolgens kom je op een pagina waar al onze kampen getoond worden.

  • Met behulp van de filters kan je filteren op leeftijd, periode, locatie,… en worden enkel de kampen getoond waarvoor je gekozen hebt.
  • Via de knop onder het kamp kan je de informatie lezen.
  • Kies de juiste leeftijdsgroep en klik op “boek nu”.
  • Vul de gevraagde gegevens in.
  • Nadien word je doorgestuurd naar de betaalpagina. Een betaling kan je meteen uitvoeren of op een later tijdstip.

BELANGRIJK
Als je al eens bent mee geweest in het verleden, gebruik dan hetzelfde e-mailadres van vorige keer, zo hoef je niet alle gegevens opnieuw in te vullen.

Sinds dit jaar schrijf je 1 kind per keer in en per inschrijving kan er maar één week geselecteerd worden.
Wil je meerdere kinderen inschrijven of voor meerdere weken inschrijven dan zal je de stappen even opnieuw moeten doorlopen.

Kies bij de betaling van je inschrijving voor later betalen.
Zo kan je op het einde van al je inschrijvingen het totaalbedrag in 1 keer betalen.

Als je hebt ingeschreven werd er automatisch een account voor je aangemaakt op onze website.
Maximum 1 uur na de inschrijving krijg je automatisch een e-mail met een link waar je kan inloggen op je account, daar kan je je boeking bekijken en gegevens aanpassen waar nodig. Je kan er dagen verwijderen of toevoegen. De factuur of creditnota zal 1 uur na de aanpassing naar jou verzonden worden.

Let op: Laat steeds de dagen aangevinkd staan waarvoor je reeds bent ingeschreven.

Kan je toch iets niet zelf aanpassen? Gelieve ons dan even te contacteren en dan doen wij dit voor jou!

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen na de inschrijving gelieve dan je spamfolder na te kijken, 99% kans dat deze daar in terecht is gekomen!

Indien je de e-mail toch niet kan terugvinden gelieve dan contact op te nemen met ons.

Als een kamp volzet is kan je je inschrijven op de reservelijst. Je ontvangt een e-mail om te melden dat de reservelijst inschrijving goed is aangekomen.

Zodra er een plaats vrijkomt in een kamp nemen wij automatisch contact met je op en geven je de keuze om alsnog deel te nemen aan het kamp. Je bent dus niet verplicht om nog deel te nemen.

Hebben wij je nog niet gecontacteerd en het kamp start bijna? Dat wil zeggen dat er geen plaatsen zijn vrijgekomen.

Betalen

Alle kampen worden via Bancontact betaald, lekker snel, veilig & makkelijk!
Zodra je inschrijving is verstuurd krijg je meteen de kans om het kamp online te betalen via de Bancontact-app of via Bancontact kaart.

Je hoeft het kamp niet onmiddellijk te betalen, je hebt namelijk 14 dagen de tijd om dit te doen na inschrijving.
Ga naar je account en ga via het menu naar ‘mijn betalingen’. 
Op deze pagina zal je zien dat:

  1. Je alles in 1 keer kan betalen, dit is handig als je meerdere inschrijvingen hebt geplaatst.
  2. Je een deel kan betalen indien je een stuk van het totaal sneller moet betalen dan een ander stuk.

Wanneer je wat moet betalen staat boven de knoppen op deze pagina aangegeven.

Je hebt 14 dagen tijd om de betaling uit te voeren, daarna sturen we je nog een herinnering.
Werd de betaling nog niet voldaan dan zal je inschrijving vervallen en doorgegeven worden aan een ander kind.

Last-minute inschrijvingen (<14 dagen voor de start)
Inschrijvingen die minder dan 14 dagen op voorhand gemaakt worden zullen onmiddellijk betaald moeten worden.
Meteen na de inschrijving versturen we een bevestiging. Op deze manier proberen we te vermijden dat er kinderen aanwezig zijn op het kamp waarvan de betaling nog niet in orde is.

Betalingsuitstel of een andere betaalwijze kan je aanvragen via: info@de-speelvogels.be. We helpen je graag verder! 

Bij een annulatie van een kamp kan je kiezen voor een kampwissel of wordt je betaalde inschrijfgeld in je spaarpot geplaatst.
Je spaarpot wordt automatisch in mindering gebracht bij een eerstvolgende inschrijving en is onbeperkt geldig. 
De waarde van je spaarpot kan je steeds raadplegen op je persoonlijke pagina bij ‘Menu, Mijn betalingen’.

Annuleren en ziekte

Je kan je inschrijving tot 3 weken voor de start zelf aanpassen. Wil je volledig annuleren dan stuur je best een mailtje naar info@de-speelvogels.be.

Nog niets betaald? Dan kan je kosteloos annuleren en vervalt de inschrijving.

Reeds betaalde inschrijvingen worden geannuleerd volgens deze voorwaarden:

  • 3 weken voor de kampweek: 100% van het betaalde bedrag
  • 3 tot 1 week voor de kampweek: 70% van het betaalde bedrag
  • < 1 week voor of tijdens de kampweek: 70% van het betaalde bedrag op voorwaarde dat er een medisch attest voorgelegd kan worden.
    Zonder medisch attest is er helaas geen terugbetaling/spaarpotje mogelijk.

De bedragen worden automatisch aan je spaarpotje toegevoegd. Het bedrag is onbeperkt geldig en wordt automatisch verrekend bij een volgende inschrijving.
Wens je een terugbetaling dan wordt er €12 administratieve kost aangerekend bovenop het bovenstaande percentage.

Kom je nadien terug op je beslissing en wil je je spaarpotje laten terugbetalen, dan kan dat mits een dubbele administratieve kost (€24)

*Er wordt steeds gerekend vanaf de start van de kampweek op maandag.

Als er vanuit de overheid wordt beslist om ons op non-actief te zetten dan krijgen jullie de keuze.
Er wordt gewerkt met een systeem waarbij je als klant kan kiezen voor een terugbetaling of een tegoed in je spaarpotje.
Kies je voor het spaarpotje dan zal 100% van het betaalde bedrag beschikbaar zijn voor een volgende inschrijving. Bij een terugbetaling rekenen we een administratieve kost van €12 aan.

Kom je nadien terug op je beslissing en wil je je spaarpotje laten terugbetalen, dan kan dat mits een dubbele administratieve kost (€24)

Als je zelf je kamp wenst te annuleren gelden de algemene voorwaarden. Je vindt ze hier.

Prijzen en korting

Een dag bij De Speelvogels kost €27,00.

Je betaalt voor

  • Supertoffe activiteiten tussen 8u en 17u;
  • Een fruittussendoortje in de voormiddag;
  • Een koekje in de namiddag;
  • Water krijgen de kinderen de hele dag door;
  • Tijdens de middag wordt er fruitsap (zonder toegevoegde suikers) aangeboden;
  • Speelvogelmagie (lees er meer over in onze visie)
  • Duurzame en uitdagende materialen aangepast aan de ontwikkeling van het kind;

We zien kinderen graag terug komen daarom krijgen onze trouwe speelvogels een korting. De korting wordt automatisch toegepast.

  • 5% korting vanaf de derde inschrijving van minstens 3 dagen van je Speelvogel
  • 10% korting vanaf de vierde inschrijving van minstens 3 dagen van je Speelvogel

Er wordt gerekend met inschrijvingen binnen hetzelfde werkjaar. De telling start elk jaar op 1 december.

Inwoners van Wijnegem krijgen een korting van €4 per dag op ons aanbod in Wijnegem.
Belangrijk: Geef de code: wijnegem in bij afrekenen om de korting toe te passen.

Ziekenfonds

Meerdere ziekenfondsen betalen een deel van je?inschrijvingsgeld terug.

  • Onafhankelijk Ziekenfonds (OZ): €5 per kampdag, max €100/jaar per kind
  • Partena Ziekenfonds: €5 per kampdag, max. €100/jaar per kind
  • Christelijke Mutualiteit: €5 per kampdag, max. €100/jaar per kind
  • Liberale Mutualiteit: €5 per kampdag, max. €100/jaar per kind
  • Vlaams & Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen: €5 per kampdag, max. €120/jaar per kind
    ?

Na afloop van het kamp ontvang je automatisch het attest van deelname per mail. Het attest is steeds te downloaden op je persoonlijke pagina via ‘mijn menu’, ‘mijn inschrijvingen’. Breng dit attest samen met je kleefbriefje binnen bij je mutualiteit om zo de tussenkomst te verkrijgen. Dit attest van deelname vervangt de invulformulieren die je ontvangt van je ziekenfonds.

Fiscaal attest voor de belastingen

Onze kampen zijn fiscaal aftrekbaar. Na afloop van het kamp ontvang je automatisch het fiscaal attest per mail. Het attest is steeds te downloaden op je persoonlijke pagina via ‘mijn menu’, ‘mijn inschrijvingen’.?

Met jullie hulp geven we gezinnen die het financieel moeilijk hebben toch de kans om naar De Speelvogels te komen.
Bij iedere inschrijving kan je kiezen om een bijdrage te storten. Deze bijdrage gaat integraal naar de inschrijving voor een gezin dat het moeilijker heeft.

Indien je zelf iemand kent die in aanmerking zou komen, kan je dit steeds doorgeven via info@de-speelvogels.be.
We bekijken wat mogelijk is en hopen zo alle vriendjes van je kind de kans te geven om deel te nemen.
De gezinnen zullen gekozen worden in samenspraak met de school en andere hulpverlening.

Je ontvangt automatisch een fiscale fiche per e-mail begin februari van het jaar volgend op je inschrijving.
Je kan het attest steeds raadplegen via je account op onze website. Zodra je bent ingelogd ga je via de knop ‘menu’ naar ‘mijn inschrijvingen’, naast de inschrijving kan je klikken op het ‘fiscaal attest’ en dit openen, downloaden of afprinten.

Bv.: De fiscale fiche voor alle kampen gedurende het jaar 2020 wordt in februari 2021 aangemaakt.

De aftrek van de kosten voor vakantieopvang is begrensd tot €11,20 per opvangdag en per kind.

BELANGRIJK
Dit attest is enkel voor kinderen tot en met 11 jaar.

3 dagen na de kampweek ontvang je automatisch een deelname-attest per e-mail. Dit attest kan je steeds raadplegen via je account op onze website. Zodra je bent ingelogd ga je via de knop ‘menu’ naar ‘mijn inschrijvingen’, naast de inschrijving kan je klikken op het ‘deelname-attest’ en dit openen, downloaden of printen.

Je kan dit attest gebruiken om een terugbetaling te bekomen van je mutualiteit.

Praktisch

Je kan dit vrij kiezen. Ons programma is zo opgebouwd dat iedereen kan volgen en uitgedaagd wordt.
We werken met een thema per week waar we een opbouw in voorzien maar elke dag start er een nieuw hoofdstuk. Op die manier kan iedereen steeds meedoen.

Al onze maatregelen kan je op deze pagina vinden.
Deze pagina wordt steeds aangepast naar de meest recente maatregelen.

We zetten ons in om de actualiteit van dichtbij op te volgen. De nieuwste ontwikkelingen en aanpassingen zal je dus altijd snel op bovenstaande pagina vinden.

Je kan je kind afzetten tussen 8u en 9u. Ophalen gebeurt tussen 16u en 17u.
Heb je extra opvang nodig vanaf 7u of tot 18u, dan kan dit door een mailtje te sturen naar info@de-speelvogels.be

7 dagen voor aanvang van het kamp ontvang je van ons een e-mail met de laatste informatie die je nodig hebt voor het kamp.
Hier staat in waar en wanneer we je verwachten en wat je allemaal moet meebrengen.

Als je geen e-mail hebt ontvangen kijk dan zeker even je spamfolder na, als hij daar niet zou inzitten gelieve dan contact op te nemen met ons.

Alle verloren voorwerpen worden tijdens de kampweek gefotografeerd. In de mail met praktische informatie van je kamp zal je een link vinden naar de gedeelde map waar we de foto’s bijhouden. Zie je iets van jou dan kan je het tijdens de vakantieperiode ophalen op de kamplocatie. Na het kamp worden de verloren voorwerpen nog 2 weken bijgehouden op de maatschappelijke zetel. Maak een afspraak voor ophaling via info@de-speelvogels.be of 0495548437.